Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ψάχνοντας την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο με την Αριάδνη Δάντε στο Μαρούσι

Τι σχέση έχει η ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο με τις Απόκριες;
Και ποια να είναι τελικά η εξήγηση πίσω από το μυστήριο της τούρτας της θείας Μνήμης για το πάρτι γενεθλίων της μικρής Τύχης;
Σας προσκαλούμε να φορέσετε τη μάσκα και τη στολή σας την
Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018, στις 19:30
και να έρθετε στο BABEL Πυρήνας Τέχνης
(Βασ. Σοφίας 87, Μαρούσι, τηλ. 21 5525 9825),
για να ανακαλύψετε την εξήγηση στην παρουσίαση του νέου βιβλίου της
Αριάδνης Δάντε με τίτλο Ψάχνοντας την ερμηνεία.
Σας περιμένουμε για γνώση και χορό!
Η ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο είναι υπόθεση όλων μας και θα πρέπει να μας  προβληματίζει όλους. Ιδιαίτερη ευθύνη φέρουν οι γονείς, καθώς είναι αυτοί που οφείλουν να καθοδηγούν σωστά τα παιδιά τους σε κάθε τους κίνηση. 
Το πλάνο της εκδήλωσης περιλαμβάνει ένα βιωματικό παιχνίδι ρόλων με τη συμμετοχή προσώπων - έκπληξη, την ενημέρωση για τα δείγματα ανησυχίας των παιδιών που είναι επιρρεπή στους διαδικτυακούς κινδύνους, καθώς και μέτρα πρόληψης.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε παιδιά άνω των 9 ετών, εφήβους και ενήλικες και έχει στόχο να αφυπνίσει το κοινό, ώστε να αντιληφθεί ότι η περιήγηση στο Διαδίκτυο απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή.
Την εκδήλωση προλογίζει η συγγραφέας Λυδία Ψαραδέλλη.


Συντελεστές εκδήλωσης
Αριάδνη Δάντε
Η Αριάδνη Δάντε (συγγραφικό ψευδώνυμο της Ευτυχίας Σαμαρτζοπάνου) είναι Μηχανικός Πληροφορικής και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων (άριστα). Εργάζεται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και ασχολείται με θέματα έρευνας, καινοτομίας και επιχειρηματικής δράσης στο πλαίσιο του Horizon 2020.
Είναι πιστοποιημένη Επιθεωρήτρια στα Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών από τον IRCA για το πρότυπο ISO 27001:2013 και έχει παρακολουθήσει το Βασικό και Προκεχωρημένο Διακλαδικό Σχολείο Κυβερνοάμυνας της Διεύθυνσης Κυβερνοάμυνας του ΓΕΕΘΑ.
Στο παρελθόν ασχολήθηκε με την Εσωτερική Επιθεώρηση των Συστημάτων Ασφάλειας Πληροφοριών στο Λόχο Κυβερνοάμυνας του Κέντρου Πληροφορικής του Ελληνικού Στρατού, ενώ κατά την περίοδο 2002-2014 απασχολήθηκε ως προγραμματίστρια σε γλώσσες προγραμματισμού C και Java. Έχει εργαστεί ως εκπαιδεύτρια στην ειδικότητα των τεχνικών δικτύων σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης και ως ωρομίσθια καθηγήτρια Πληροφορικής σε δημοτικά σχολεία.
Έχει εκπονήσει αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα με στόχο την εισαγωγή των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας στην Επιστήμη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών μέσα από τα παιχνίδια ρόλων και τα τελευταία τρία χρόνια έχει εκπαιδεύσει εθελοντικά περισσότερα από 5.000 παιδιά σε βασικές αρχές προγραμματισμού, υλοποιώντας δεκάδες κοινωνικές δράσεις και εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες.
Τον Δεκέμβριο του 2013 τιμήθηκε με «Εύφημο μνεία» από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά για το διήγημα «Ο παππούς Χρήστος», στον 58ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Παιδικού Βιβλίου, ενώ τα ποιήματά της «Καβούκι» και «Μοναξιά» διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς και συμπεριλήφθηκαν στις ποιητικές συλλογές «Από καρδιάς» και «Συλλεκτική Ανθολογία 2016 του 4ου Διαγωνισμού Ελεύθερης Γραφής».
Λατρεύει τη συγγραφή των παραμυθιών, τα ταξίδια και τη μαγειρική.
Σελίδα στη biblionet: www.biblionet.gr/author/110279/Αριάδνη_Δάντε

Λυδία Ψαραδέλλη
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Διοίκηση και Οικονομία Επιχειρήσεων, Προγραμματισμό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, ενώ εμπλούτισε τις γνώσεις της παρακολουθώντας μαθήματα σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού, ανάμεσά τους το Yale University και το Nanyang Technological University of Singapore.
Απασχολείται σαν Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας (social media marketing, copywriting). Διδάσκει δημιουργική γραφή μέσω της προσωπικής της ιστοσελίδας LydiaPsaradelli.gr. Άρθρα και κείμενά της έχουν δημοσιευθεί σε λογοτεχνικές ιστοσελίδες, έντυπες και ψηφιακές εκδόσεις ενώ έργα μου έχουν λάβει τιμητικές διακρίσεις σε διεθνείς λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.
Έχει την χαρά και τιμή να έχει βάλει το δικό της λιθαράκι σε σημαντικά βιβλία συγγραφέων που την εμπιστεύτηκαν και εργάστηκαν σκληρά προς την ολοκλήρωσή τους.
Ασχολείται καθημερινά με τη συγγραφή και την ανάγνωση βιβλίων και είναι υπεύθυνη της στήλης βιβλίου του RadioAlchemy.net όπου θα βρείτε νέα, συνεντεύξεις αλλά και την άποψή της για βιβλία που διαβάζει.
Σελίδα στη biblionet: http://www.biblionet.gr/author/114185/Λυδία_Ψαραδέλλη 


Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Η θεία Μνήμη ετοιμάζει ένα πάρτι-έκπληξη για τη μικρή  της ανιψιά, την Τύχη. Αποφασίζει λοιπόν να παραγγείλει βιβλία για τους προσκεκλημένους της από τον κύριο Φωτεινό, μια τούρτα παγωτό από την κυρία Τζένη και χυμούς και μπαλόνια από το παντοπωλείο της κυρίας Λίας. Για να οργανώσει καλύτερα το πάρτι, χρησιμοποιεί μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων από τον ηλεκτρονικό της υπολογιστή και συνεννοείται (ή τουλάχιστον προσπαθεί να συνεννοηθεί) γραπτώς με τους τρεις ιδιοκτήτες των καταστημάτων.

Όμως, η θεία Μνήμη είναι αρκετά δημοφιλής συγγραφέας και αυτό την καθιστά στόχο στο Διαδίκτυο. Χωρίς να το γνωρίζει η ίδια, η επικοινωνία της με τους τρεις καταστηματάρχες δεν είναι ασφαλής και γι’ αυτό φταίει ο άτακτος Ενρίκε. Ο Ενρίκε, έχοντας αποκτήσει πρόσβαση στον υπολογιστή της θείας Μνήμης, δίνει άλλη τροπή στα σχέδια του πάρτι και η θεία βλέποντας τις αλλαγές ψάχνει… για την ερμηνεία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...