Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι εκδόσεις Τσιπούπολη bronze χορηγός στο Security BSIDES Athens 2016

Το Σάββατο 25 Ιουνίου, οι εκδόσεις Τσιπούπολη συμμετείχαν ως Bronze Χορηγός στο διεθνές συνέδριο Security BSides που διεξήχθη στο ξενοδοχείο «The Stanley» στην Αθήνα. 


To Security BSides είναι ένα δίκτυο διοργανώσεων φτιαγμένο από την διεθνή κοινότητα της ασφάλειας υπολογιστών και πληροφορίας. Ο στόχος των BSides events είναι να επεκτείνουν τη συζήτηση γύρω από την ασφάλεια, πέρα από τα γεωγραφικά όρια και εταιρικούς περιορισμούς, δίνοντας στην κοινότητα την ευκαιρία ανταλλαγής ιδεών, απόψεων, αλλά και επιτευγμάτων όσον αφορά το Information Security.


Στο συνέδριο της Αθήνας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων Αριάδνη Δάντε σχετικά με τον πρωτοποριακό της τρόπο διδασκαλίας της Επιστήμης Πληροφορικής και να ενημερωθούν για τα εκπαιδευτικά της προγράμματα «Ο Απόστολος στην Πυθωνία» και «Η Τύχη πάει στην παραλία».



Η Αριάδνη Δάντε εξήγησε στους ενδιαφερόμενους γονείς τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τις βασικές έννοιες προγραμματισμού μέσα από το παιχνίδι ρόλων και τη σπουδαιότητα συμμετοχής των παιδιών στο θεατρικό της παιχνίδι, μέσα από το οποίο πραγματοποιείται η κατάκτηση της επιθυμητής γνώσης.


Οι εκδόσεις Τσιπούπολη στηρίζουν έμπρακτα τις προσπάθειες ανταλλαγής ιδεών στον τομέα της Ασφάλειας Πληροφοριών και προσπαθούν να δείξουν στο κοινό την απλότητα της Επιστήμης της Πληροφορικής μέσα από τα εκπαιδευτικά βιβλία των εκδόσεων και τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Αριάδνης Δάντε.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...