Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στηρίζοντας την ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου με τον Ενρίκε από το Μεξικό


Το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και τυχαίνει να είναι η ημερομηνία του τρίτου σεμιναρίου μου στο Αγρίνιο με σκοπό την ενίσχυση της ΕΛΕΠΑΠ (Παράρτημα Αγρινίου).

Όταν επέλεξα τις ημερομηνίες για τα σεμινάρια της ΕΛΕΠΑΠ δεν γνώριζα αυτήν την πληροφορία. Ωστόσο, χαίρομαι ιδιαίτερα που παρέα με τους εκπαιδευτικούς που παρακολουθούν τα σεμινάρια "Μαθαίνω Πληροφορική δίχως Πληροφορική" θα στηρίξουμε και αυτή τη σημαντική μέρα το σπουδαίο έργο της ΕΛΕΠΑΠ.

Και για να πάμε στο θέμα του τρίτου σεμιναρίου της δράσης με τίτλο "Ο Ενρίκε από το Μεξικό", έχω να καταθέσω το εξής: κι αν στα 14 μου χρόνια αγάπησα την Πληροφορική και δέθηκα μαζί της, στα 21 μου λάτρεψα την Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων. Αυτό το Σάββατο θα βρεθώ στο πολυαγαπημένο μου Αγρίνιο, μπροστά στους γνώριμους, πια, συμμετέχοντες της δράσης για να μιλήσω για εμπιστευτικότητα, ακεραιότητα και διαθεσιμότητα, έννοιες που πολλοί ενδεχομένως δεν αντιλαμβάνεστε, αλλά θέλω να ελπίζω ότι μέσα από το παιχνίδι μας θα καταλάβετε πολλά. 


Για το φινάλε μας λοιπόν, προσκαλώ όλους τους φίλους της παιδικής Λογοτεχνίας, αλλά και της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών να έρθουν κοντά μας το Σάββατο στις 11 το πρωί και να γεμίσουν τον Κινηματογράφο ΆΝΕΣΙΣ στηρίζοντας το πολύτιμο έργο της ΕΛΕΠΑΠ. Αυτό που θα μοιραστώ με πολλή αγάπη με τους συμμετέχοντες είναι το ολοκαίνουριο εκπαιδευτικό μου πρόγραμμα με στόχο την προσέγγιση των βασικών αρχών Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, που θα αναλάβουν να το διεκπεραιώσουν οι μαθημένοι πια "μαθητές" μου.

Και ας πάει πάει ο νους σας στο κακό!
Γιατί έρχομαι...έρχομαι μαζί με τον Ενρίκε από το Μεξικό!

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά παιδιά 9-12 ετών, αλλά μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι όσοι θέλουν να γνωρίσουν τις αρχές της Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων μέσα από ένα θεατρικό παιχνίδι.

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 2€, ποσό που θα διατεθεί εξ ολοκλήρου στην ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...