Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα ευχαριστώ από την Ανάσσα των Χριστουγέννων στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου

Την περασμένη Κυριακή συμμετείχα στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου. Οι νηπιαγωγοί, Αντωνία Στελιανου και Χαρά Κανιούρη, με τίμησαν με την επιλογή του θεατρικού μου παραμυθιού "Η Ανάσσα των Χριστουγέννων" και με τον τρόπο αυτό ευχήθηκαμε στους γονείς και συγγενείς των νηπίων τα χρόνια μας πολλά για το νέο έτος.

Όμως, η συγκεκριμένη γιορτή δεν έκρυβε μόνο τα μηνύματα της αγάπης, της ελπίδας και της προσπάθειας για την επίτευξη του στόχου των μικρών ξωτικων του Ροβανιέμι.
Η γιορτή ανέδειξε το σπουδαίο ρόλο του εκπαιδευτικού, που προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια αξιόλογη γιορτή ανοίγει τις πόρτες του σχολειού του και φιλοξενεί τους συναδέλφους άλλης εκπαιδευτικής μονάδας. Ο διευθυντής του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου εξυπηρετησε και συνέβαλε στην καλλιέργεια της πολιτιστικής ιδιότητας των νηπιαγωγών.

Αγαπητοί μου φίλοι,
Το εγχείρημα της παράστασης δεν ήταν καθόλου εύκολο. Η κυρία Αντωνία Στελιανου, που συμμετείχε και η ίδια στην παράσταση έδωσε την ψυχή της για να ζωντανέψει το κειμενο για να μπορέσει να παρουσιαστει το όμορφο αποτέλεσμα της Κυριακής. Αυτός όμως που μας περιποιηθηκε και μας φιλοξένησε ως άριστος οικοδεσπότης είναι ο Διευθυντής του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, ο κύριος Κώστας Διαμαντής, που έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε την παράσταση.

Είναι πάρα πολύ όμορφο να ανοίγει το σχολείο για να φιλοξενήσει ένα ολόκληρο νηπιαγωγείο για την εκδήλωση του και να βλέπεις ενα δημόσιο λειτουργό να κάνει τα πάντα για να υπάρχει σωστός ήχος, καθίσματα για όλους, σωστή τάξη και οργάνωση για τη δική σου γιορτή, χωρίς ατομικό συμφέρον.
Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν γνωρίζω τέτοιους λειτουργούς, γιατί αποδεικνύουν σε όλους πως τα σχολεία δεν αποτελουν μόνο εκπαιδευτικές βαθμίδες, αλλά πυρήνες Πολιτισμού.
Πέρα από τον κύριο Διαμαντή, ευχαριστώ θερμά και τον κυριο Νίκο Κατσαντά, για όλα αυτά που έκανε και νιώσαμε όλοι την εγκάρδια φιλοξενία του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Τεντωθείτε, μαζευτείτε και καμαρωτά σταθείτε!

Το μεσημέρι της Τρίτης 15 Ιουνίου έφτασε και μαζί του έφτασε στο Eργαστήρι μας και το τρενάκι του Ν3 και τακτοποιήθηκε στα καναπεδάκια. Αφού καλωσόρισα τα παιδιά με την αγαπημένη μας συνήθεια - το μοίρασμα των καρτών του εργαστηρίου- άνοιξα το κουτί της Σκέψης και έδωσα σε κάθε παιδάκι από ένα ζευγάρι ξυλάκια. Έπειτα, θυμηθήκαμε την ψηφιακή αφήγηση των τριών σημείων ( http://chipoupolis.blogspot.com/2021/06/2.html ).  Λίγο πριν ολοκληρωθεί η ψηφιακή αφήγηση, μείναμε στο σημείο μετακίνησης του ενός από τα τρία σημεία που μεταβάλλει τη γωνία από μικρή σε καμαρωτή και φαρδιά. Τότε, κάλεσα τα παιδιά να κατέβουν από τα καναπεδάκια και να καθίσουν στο πάτωμα στηρίζοντας την πλάτη τους στα καναπεδάκια. Ύστερα, τους ζήτησα να μιμηθούν τις κινήσεις μου και να τεντωθούμε, να μαζευτούμε και να σταθούμε καμαρωτοί με την πλάτη ίσια και τα πόδια μας ενωμένα.          Αφού επαναλάβαμε το τέντωμα, το μάζεμα και το καμάρωμα συνέχισα την προβολή της ψηφιακής αφήγησης και διαπιστώσαμε πως αν ενώσουμε με

Μια χρονιά γεμάτη δημιουργικές στιγμές (απολογισμός 2019)

Πάει και το 2019. Πάει και αυτή η χρονιά. Και τώρα, αρχές του 2020, ήρθε η στιγμή να συναντήσω τον μεσήλικα, πλέον, Χρόνο μου και να του δώσω να κρατήσει ένα ακόμη μπαλόνι, το μπαλόνι του '19. Ευτυχώς, το φετεινό μπαλόνι είναι παραγ εμισμένο με  πλούσιες δημιουργικές στιγμές. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί τι κρύβει το χρονομπαλόνι  της "Αριάδνης Δάντε" για  το 2019 . Το κορίτσι με τους καρυοθραύστες στην αψίδα με τα μπαλόνια Η περσινή χρονιά ξεκίνησε με μια  παραμυθένια   εκδ ρομή στο χωριό του  William Shakespeare και τελείωσε με μια πλούσια σε εικόνες περιήγηση στο παλάτι του Φρειδερίκου στο Σαν Σουσί του Πότσδαμ. Α νάμεσα στην έναρξη και στη λήξη της χρονιάς,  ήρθαν και τρύπωσαν κι άλλα πολλά δημιουργικά ταξίδια,  ευλογημένες στιγμές, άφθονη μελέτη και δημιουργική μάθηση, αλλά και στιγμές εσωτερικής αναζήτησης.  To be or not to be? Μέσα στο μπαλόνι μου κρύβονται μοναδικά  στιγμιότυπα, πλαισιωμένα από γλυκές μελωδίες και δημιουργικές σχέσεις. Όλα αυτά γεννήθη