Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΔΑΝΤΕ "ANY TIME IS RHYME TIME"

Άλλο ένα Σάββατιάτικο πρωινό κύλησε πολύ όμορφα στο Φουρφούρι μας, αφού υποδεχτήκαμε το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Πιτσιέρη και τη συγγραφέα Αριάδνη Δάντε με σκοπό να πραγματοποιηθεί η δράση που σχεδίασαν μαζί με αγάπη για τους μικρούς μαθητές του φροντιστηρίου. 

Οι δύο κυρίες μας σκέφτηκαν να στήσουν μια δράση στα Αγγλικά, ώστε να κάνουν τα παιδιά ν΄αγαπήσουν τη λογοτεχνία και την ποίηση μέσα από το παιχνίδι. Έτσι, λοιπόν είχαμε τη χαρά να ανοίξουμε το χώρο μας και να φιλοξενήσουμε αυτή την όμορφη παρέα.
 Από νωρίς έφτασαν η Αριάδνη και η υπεύθυνη του Κέντρου Ξένων Γλωσσών κυρία Βάσω Πιτσιέρη, στήνοντας όλες τις λεπτομέρειες για τη δράση. Γύρω στις 11 μαζεύτηκαν τα παιδάκια μας και με ανυπομονησία περίμεναν να παίξουν στ΄Αγγλικά. 

Η δράση άρχισε με την Αριάδνη και τη Βάσω να καθοδηγούν τα παιδιά. Η συγγραφέας έχοντας ως βάση το βιβλίο της "Ψάχνοντας στην Πυθωνία" που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Τσιπούπολη έφερε σε επαφή τα παιδιά με τους ήρωες του βιβλίου της και μέσα από διαδραστικά παιχνίδια με τις μαγικές της κάρτες.

Η δράση ταυτόχρονα μεταφράζονταν στ΄Αγγλικά από τη Βάσω και τα παιδιά ξετρελάθηκαν με τις καινούργιες γνώσεις τους. Η δράση κύλησε όμορφα και μικροί μεγάλοι πέρασαν φανταστικά. Στο τέλος η συγγραφέας υπέγραψε βιβλία στα παιδιά και τους μοίρασε αναμνηστικά.





Ευχαριστούμε θερμά για τις όμορφες παρουσίες όλων στο χώρο μας και ελπίζουμε και σε μια μελλοντική συνεργασία με το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Πιτσιέρη και τη συγγραφέα Αριάδνη Δάντε.

Πηγή άρθρου: http://tofourfouri.blogspot.gr/2018/04/blog-post_23.html 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...