Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεμινάρια Πληροφορικής για εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ενίσχυση της ΕΛΕΠΑΠ

Εκπαιδευτική Δράση της συγγραφέως Αριάδνης Δάντε

 «ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΧΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ»

Διοργάνωση σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας στα εκπαιδευτικά προγράμματα :

1.  Ο Απόστολος στην Πυθωνία, Εισαγωγή σε βασικές έννοιες προγραμματισμού, Σάββατο 01 Οκτωβρίου 2016, 11:00 – 13:00
2.   Η Τύχη πάει στην παραλία [05/11/2016], Εισαγωγή στην αντικειμενοστρέφεια, Σάββατο 05 Νοεμβρίου 2016, 11:00 – 13:00 
3.   Ο Ενρίκε στο Μεξικό [03/12/2016], Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Σάββατο 03 Δεκεμβρίου 2016, 11:00 – 13:00

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα «Ο Απόστολος στην Πυθωνία», «Η Τύχη πάει στην παραλία» και «Ο Ενρίκε στο Μεξικό» της Μηχανικού Πληροφορικής Αριάδνης Δάντε σχεδιάστηκαν για να εξοικειώσουν τους μικρούς μαθητές στους βασικούς τύπους μεταβλητών στον προγραμματισμό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, στην αντικειμενοστρέφεια και στην ενημέρωσή τους για τους κινδύνους του Διαδικτύου, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι. Τα προγράμματα αγκαλιάζουν με αγάπη τη λογοτεχνία και τα μαθηματικά και η καινοτομία τους βασίζεται στην ανάμιξη απλών στοιχείων που γνωρίζει ένα παιδί για την κατανόηση βασικών εννοιών Πληροφορικής, δίχως να απαιτείται ύπαρξη Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.

Τα σεμινάρια για τα εκπαιδευτικά προγράμματα απευθύνονται σε νηπιαγωγούς και δασκάλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και παρουσιάζουν στους συμμετέχοντες την διδακτική Πληροφορικής μέσα από το θεατρικό παιχνίδι.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 2€. Το ποσό αυτό θα διατεθεί εξ ολοκλήρου στην ΕΛΕΠΑΠ, για τις ανάγκες του  Παραρτήματος Αγρινίου.  

Οφέλη για τους συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για το πώς μπορούν : 
  •  να προσεγγίσουν βασικές έννοιες πληροφορικής μέσα από τις δικές τους γνώσεις,
  •  να εξασκήσουν τη μνήμη των μαθητών τους με μια σειρά ερωτήσεων και ασκήσεων,
  •  να αναδείξουν στα παιδιά την πολύτιμη αξία του γραπτού λόγου και τη σημασία της ομαδικής προσπάθειας για την επίτευξη ενός στόχου,
  •  να απασχολήσουν ευχάριστα τα παιδιά με τις πράξεις της πρόσθεσης, της αφαίρεσης και της σύγκρισης των αντικειμένων.
  • να ενημερώσουν τα παιδιά για τους κινδύνους του Διαδικτύου μέσα από μελέτες περιπτώσεων.

·         Ώρες διεξαγωγής : 11:00 – 13:00
11:00 – 11:30 : Προσέλευση συμμετεχόντων και παραλαβή της ατομικής τους κάρτας για την παρακολούθηση του σεμιναρίου.

11:30 – 12:30 : Παρουσίαση δράσης.

12:30 – 13:00 : Διάλογος – υποβολή ερωτημάτων. 

Τόπος Διεξαγής : Κινηματογράφος ΆΝΕΣΙΣ [Αγρίνιο]

Για την συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα δεν απαιτούνται συγκεκριμένες δεξιότητες από πλευράς των συμμετεχόντων. 

Για τη συμμετοχή σας μπορείτε να συμπληρώσετε τη διαδικτυακή φόρμα του υπερσυνδέσμου https://goo.gl/forms/an4DTRxWCis7Kic12 μέχρι την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 18:00.


Με την πολύτιμη συνδρομή του Τμήματος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του  Δήμου Αγρινίου, τη συνεργασία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αιτωλοακαρνανίας και την υποστήριξη της φίλης μου κυρίας Χριστίνας Μπαλάσκα, βοηθάμε την ΕΛΕΠΑΠ και στηρίζουμε τα παιδιά μας!



Η δράση είναι μια πρωτοβουλία της συγγραφέως Αριάδνης Δάντε.
 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...