Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδεύοντας τους Δημιουργούς του σήμερα...

Και το ψηφιακό αντάμωμα με τους Δημιουργούς του σήμερα καλά κρατεί.

Εκμεταλλευόμενη την κυρία Webex, η συγγραφέας Αριάδνη Δάντε και οι ήρωες των βιβλίων της, που κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Τσιπούπολη, συνέχισαν τις διαδικτυακές τους επισκέψεις σε νηπιαγωγεία και δημοτικά της χώρας μας.

Τη Δευτέρα 5 Απριλίου, η συγγραφέας έκανε μια στάση στο τμήμα της κυρίας Μαργαρίτας Σωτηροπούλου στο 23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου και γνώρισε στους μικρούς μαθητές τη συντροφιά του Γίγαντα του Δάσους και τα θαυμάσια μηνύματα του παραμυθιού. Στη συνέχεια, ακολούθησαν πολλές ερωτήσεις δίνοντας στο παραμύθι διάφορες διαστάσεις.

Την Τρίτη 6 Απριλίου, η συγγραφέας επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο που φοίτησε και η ίδια κατά την παιδική της ηλικία και συντροφιά με τις νηπιαγωγούς χάρισαν στα νήπια του 1ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου μια απολαυστική αφήγηση του Γίγαντα του Δάσους.

Ο Γίγαντας είχε την τιμητική του και την Τετάρτη 7 Απριλίου εισβάλλοντας στις δύο ψηφιακές τάξεις των νηπιαγωγών του 16ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου, μετά από πρόσκληση του "κοκκινολαίμη" της μίας νηπιαγωγού. 

Την Πέμπτη 8 Απριλίου, ο εκπαιδευτικός Δημήτρης Κόντης και τα παιδιά της Γ' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης Θεσσαλονίκης καλοδέχτηκαν τη συγγραφέα στην ψηφιακή τους τάξη και μικροί-μεγάλοι έπαιξαν δημιουργικά με το πολύτιμο υλικό του Ευρωπαϊκού Προγράμματος StoryLogicNet για τρεις ολόκληρες διδακτικές ώρες. Μάλιστα, ήταν τόσο μεγάλη η χαρά και η συμμετοχή των μαθητών στα παιχνίδια της συγγραφέως, που πραγματικά μας απέδειξαν ότι ακόμη και μέσω της τηλεκπαίδευσης μπορούν να υλοποιηθούν υπέροχες δημιουργικές δράσεις.

Την Παρασκευή 9 Απριλίου, η Αριάδνη βρέθηκε με τη βοήθεια της τεχνολογίας στα πανέμορφα Γιαννιτσά, στην τάξη της Στέλλας Δαναβασίλη, όπου προ(σ)κάλεσε τους μικρούς μαθητές της Γ' Δημοτικού του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών να παίξουν το παιχνίδι της αφήγησης. Παρά το άγνωστο κείμενο, τα παιδιά έπαιξαν με τη συγγραφέα και τη δασκάλα τους το παιχνίδι αναλαμβάνοντας τους ρόλους που τους ανέθεσε η συγγραφέας.

Στο σημείο αυτό οφείλουμε τις ευχαριστίες μας σε όλους τους εκπαιδευτικούς για την ανοιχτή ψηφιακή αγκαλιά τους στη συγγραφέα Αριάδνη Δάντε, αλλά και την ευγνωμοσύνη μας για τη λαχτάρα να ανταμώσουν από κοντά το συντομότερο δυνατό.

Ακολουθεί λίστα με προτεινόμενα έργα της συγγραφέως.

 1. Ψάχνοντας στην Πυθωνία, Αριάδνη Δάντε, Εκδόσεις Τσιπούπολη, https://bit.ly/3lZrBAV
2. Ψάχνοντας στην παραλία, Αριάδνη Δάντε, Εκδόσεις Τσιπούπολη, https://bit.ly/3u1hLl4 
3. Ψάχνοντας την ερμηνεία, Αριάδνη Δάντε, Εκδόσεις Τσιπούπολη, https://bit.ly/3ruTiTm
4. Ο γίγαντας του δάσους, Αριάδνη Δάντε, Εκδόσεις Τσιπούπολη, https://bit.ly/31oNZKv
 
 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...