Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πολλοί ήρωες σε πολλές τάξεις!

Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε εσείς για την κυρία Webex, πάντως η Αριάδνη Δάντε και όλοι εμείς εδώ στην Τσιπούπολη την εκτιμούμε ιδιαίτερα.

Πραγματικά, από τις 26 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου, έστω και μέσα από την τεχνολογία, η συγγραφέας κατάφερε να διακτινιστεί και να βρεθεί στο Αγρίνιο, στην Κεφαλλονιά, στη Φλώρινα, στη Θεσσαλονίκη και στην Αφίδνες Αττικής και να γνωρίσει πολλά πολλά μαθητούδια αγαπημένων εκπαιδευτικών!
Το 1ο Διαδικτυακό Φεστιβάλ Παιδικής και Νεανικής Λογοτεχνίας του Δήμου Αγρινίου ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να συμβεί αυτή τη δύσκολη περίοδο, που οι συγγραφείς-λάτρεις των παιδιών και των βιβλίων είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται μακριά από τις μεγάλες αγάπες τους.
Για την Τσιπούπολη είναι μεγάλη τιμή η πρόσκληση της Μαρίας Παπαγεωργίου, Αντιδήμαρχου Πολιτισμού Αγρινίου, για τη συμμετοχή της Αριάδνης Δάντε στο Φεστιβάλ και οι πελώριες ψηφιακές αγκαλιές των φίλων και εκπαιδευτικών στην Αριάδνη και στους ήρωές μας.
Η συγγραφέας πραγματοποίησε δεκατρείς διαδικτυακές επισκέψεις σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία αποκαλύπτοντας στους μικρούς μαθητές πολλά μυστικά της δημιουργικής γραφής.
Η συγγραφέας επισκέφτηκε το τμήμα της νηπιαγωγού Αντωνίας Στελιανού στο 23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου, τα πρωτάκια της Ελένης Μάντζιου στο 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, το τμήμα ένταξης και τα δευτεράκια του 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, τα πεμπτάκια της Κωνσταντίνας Κασσάρα του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, τα τεταρτάκια του Νίκου Κατσαντά και της Φωτεινής Μπατσίλα στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου και τα εκτάκια της Γεωργίας Βλαχομήτρου στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλονται και στις συμφοιτήτριες από το μεταπτυχιακό "Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση" της συγγραφέως, Μαρία Περιβολάρη από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και Αγγέλα Χατζηθωμά από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης καθώς και στη νηπιαγωγό Μαρίνα Τσιτσικάου από το Νηπιαγωγείο Διλινάτων Κεφαλονιάς.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες Τζένη Νινιού και Μαριαρένα Κασιδάκη της ΣΤ' Δημοτικού της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης για την πρόσκληση διοργάνωσης εργαστηρίου Αξιολόγησης ιστοριών στους μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού.
Ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΥΓΕΙΑ και όρεξη για Δημιουργία!

Ακολουθούν εργασίες των μαθητών της Α' τάξης Δημοτικού της Ελένης Μάντζιου.












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Τεντωθείτε, μαζευτείτε και καμαρωτά σταθείτε!

Το μεσημέρι της Τρίτης 15 Ιουνίου έφτασε και μαζί του έφτασε στο Eργαστήρι μας και το τρενάκι του Ν3 και τακτοποιήθηκε στα καναπεδάκια. Αφού καλωσόρισα τα παιδιά με την αγαπημένη μας συνήθεια - το μοίρασμα των καρτών του εργαστηρίου- άνοιξα το κουτί της Σκέψης και έδωσα σε κάθε παιδάκι από ένα ζευγάρι ξυλάκια. Έπειτα, θυμηθήκαμε την ψηφιακή αφήγηση των τριών σημείων ( http://chipoupolis.blogspot.com/2021/06/2.html ).  Λίγο πριν ολοκληρωθεί η ψηφιακή αφήγηση, μείναμε στο σημείο μετακίνησης του ενός από τα τρία σημεία που μεταβάλλει τη γωνία από μικρή σε καμαρωτή και φαρδιά. Τότε, κάλεσα τα παιδιά να κατέβουν από τα καναπεδάκια και να καθίσουν στο πάτωμα στηρίζοντας την πλάτη τους στα καναπεδάκια. Ύστερα, τους ζήτησα να μιμηθούν τις κινήσεις μου και να τεντωθούμε, να μαζευτούμε και να σταθούμε καμαρωτοί με την πλάτη ίσια και τα πόδια μας ενωμένα.          Αφού επαναλάβαμε το τέντωμα, το μάζεμα και το καμάρωμα συνέχισα την προβολή της ψηφιακής αφήγησης και διαπιστώσαμε πως αν ενώσουμε με

Μια χρονιά γεμάτη δημιουργικές στιγμές (απολογισμός 2019)

Πάει και το 2019. Πάει και αυτή η χρονιά. Και τώρα, αρχές του 2020, ήρθε η στιγμή να συναντήσω τον μεσήλικα, πλέον, Χρόνο μου και να του δώσω να κρατήσει ένα ακόμη μπαλόνι, το μπαλόνι του '19. Ευτυχώς, το φετεινό μπαλόνι είναι παραγ εμισμένο με  πλούσιες δημιουργικές στιγμές. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί τι κρύβει το χρονομπαλόνι  της "Αριάδνης Δάντε" για  το 2019 . Το κορίτσι με τους καρυοθραύστες στην αψίδα με τα μπαλόνια Η περσινή χρονιά ξεκίνησε με μια  παραμυθένια   εκδ ρομή στο χωριό του  William Shakespeare και τελείωσε με μια πλούσια σε εικόνες περιήγηση στο παλάτι του Φρειδερίκου στο Σαν Σουσί του Πότσδαμ. Α νάμεσα στην έναρξη και στη λήξη της χρονιάς,  ήρθαν και τρύπωσαν κι άλλα πολλά δημιουργικά ταξίδια,  ευλογημένες στιγμές, άφθονη μελέτη και δημιουργική μάθηση, αλλά και στιγμές εσωτερικής αναζήτησης.  To be or not to be? Μέσα στο μπαλόνι μου κρύβονται μοναδικά  στιγμιότυπα, πλαισιωμένα από γλυκές μελωδίες και δημιουργικές σχέσεις. Όλα αυτά γεννήθη