Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πολλοί ήρωες σε πολλές τάξεις!

Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε εσείς για την κυρία Webex, πάντως η Αριάδνη Δάντε και όλοι εμείς εδώ στην Τσιπούπολη την εκτιμούμε ιδιαίτερα.

Πραγματικά, από τις 26 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου, έστω και μέσα από την τεχνολογία, η συγγραφέας κατάφερε να διακτινιστεί και να βρεθεί στο Αγρίνιο, στην Κεφαλλονιά, στη Φλώρινα, στη Θεσσαλονίκη και στην Αφίδνες Αττικής και να γνωρίσει πολλά πολλά μαθητούδια αγαπημένων εκπαιδευτικών!
Το 1ο Διαδικτυακό Φεστιβάλ Παιδικής και Νεανικής Λογοτεχνίας του Δήμου Αγρινίου ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να συμβεί αυτή τη δύσκολη περίοδο, που οι συγγραφείς-λάτρεις των παιδιών και των βιβλίων είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται μακριά από τις μεγάλες αγάπες τους.
Για την Τσιπούπολη είναι μεγάλη τιμή η πρόσκληση της Μαρίας Παπαγεωργίου, Αντιδήμαρχου Πολιτισμού Αγρινίου, για τη συμμετοχή της Αριάδνης Δάντε στο Φεστιβάλ και οι πελώριες ψηφιακές αγκαλιές των φίλων και εκπαιδευτικών στην Αριάδνη και στους ήρωές μας.
Η συγγραφέας πραγματοποίησε δεκατρείς διαδικτυακές επισκέψεις σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία αποκαλύπτοντας στους μικρούς μαθητές πολλά μυστικά της δημιουργικής γραφής.
Η συγγραφέας επισκέφτηκε το τμήμα της νηπιαγωγού Αντωνίας Στελιανού στο 23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου, τα πρωτάκια της Ελένης Μάντζιου στο 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, το τμήμα ένταξης και τα δευτεράκια του 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, τα πεμπτάκια της Κωνσταντίνας Κασσάρα του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, τα τεταρτάκια του Νίκου Κατσαντά και της Φωτεινής Μπατσίλα στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου και τα εκτάκια της Γεωργίας Βλαχομήτρου στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλονται και στις συμφοιτήτριες από το μεταπτυχιακό "Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση" της συγγραφέως, Μαρία Περιβολάρη από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και Αγγέλα Χατζηθωμά από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης καθώς και στη νηπιαγωγό Μαρίνα Τσιτσικάου από το Νηπιαγωγείο Διλινάτων Κεφαλονιάς.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες Τζένη Νινιού και Μαριαρένα Κασιδάκη της ΣΤ' Δημοτικού της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης για την πρόσκληση διοργάνωσης εργαστηρίου Αξιολόγησης ιστοριών στους μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού.
Ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΥΓΕΙΑ και όρεξη για Δημιουργία!

Ακολουθούν εργασίες των μαθητών της Α' τάξης Δημοτικού της Ελένης Μάντζιου.












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...