Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Ο Απόστολος στην Πυθωνία" - Παρουσιάσεις 2015

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε το Μάρτιο του 2015 και ταξίδεψε σε 21 σημεία περισσότερους από 1500 μαθητές Παιδικών Σταθμών, Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων σε βασικές έννοιες προγραμματισμού μέσα από τη φανταστική ζούγκλα της Πυθωνίας.

Αριάδνη Δάντε - μαθητές Γ' τάξης 11ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου (09/03/2015)


Βιβλιοπωλείου Βουλουμπασάκη - Ρέθυμνο  (27/06/2015)

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τα προνήπια των Βρεφονηπιακών σταθμών Βριλησσίων, τα προνήπια του Β' Βρεφονηπιακού Στρατιωτικού Σταθμού Αθηνών, οι μαθητές των Α', Β' και Γ' τάξεων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς, μαθητές όλων των τάξεων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, μαθητές της Γ' τάξης του 11ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, μαθητές των Α', Β' τάξεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Κωνσταντίνου (Αιτωλοακαρνανίας), μαθητές της Α' τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, παιδιά 6-8 ετών που φιλοξενούνται στο σπίτι του Χαμόγελου του παιδιού στην Τέμενη Αιγίου, τα "πουλιά" και τα "αστέρια" του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού από το Τοπικό Τμήμα Βύρωνα, μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου και του 10ου Νηπιαγωγείου Ηλιούπολης.

Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού - Τοπικό Τμήμα Βύρωνα (05/10/2015)


1ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου (09/10/2015)


Τον Αύγουστο 2015, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Ο Απόστολος στην Πυθωνία" αποτέλεσε το αντικείμενο εργασίας του Παιδαγωγικού Εργαστηρίου του Φιλοπρόοδου Συλλόγου Δομνίστας Ευρυτανίας. Υπεύθυνη του προγράμματος ήταν η φιλόλογος Μαρία Σάρρα.


Παιδαγωγικό Εργαστήρι Φιλοπρόοδου Συλλόγου Δομνίστας Ευρυτανίας (13/08/2015)


Πέρα από τις παρουσιάσεις στα σχολεία, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρουσιάστηκε σε βιβλιοπωλεία της Αθήνας και του Ρεθύμνου, στο Κέντρο Λογοθεραπείας "Ψυχή και Λόγος" στην Καλαμάτα, στο θέατρο ΟΥΗΛ (Λάρισα), στο κινηματοθέατρο ¨ΑΘΗΝΑ" της 110 Πτέρυγας Μάχης (Λάρισα), στην αίθουσα "Φαντασία" του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Δήμου Αγρινίου, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αυλώνα Αττικής, καθώς και στο Πολιτιστικό κέντρο "Βίλα Στέλλα" του Ηρακλείου Αττικής.

  Αίθουσα "Φαντασία" - Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Δήμου Αγρινίου (10/10/2015)



Τον Οκτώβρη 2015, η φιλόλογος Μαριάννα Τζιράκη παρουσίασε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Αλφάς (Ρέθυμνο).

Μαριάννα Τζιράκη - Δημοτικό Σχολείο Αλφάς Ρεθύμνης (15/10/2015)

Το Νοέμβρη 2015, πραγματοποιήθηκε τρίωρο βιωματικό σεμινάριο με θέμα τη "Διδασκαλία των υπολογιστών μέσα από το θεατρικό παιχνίδι" σε εκπαιδευτικούς των Γ' και Δ' τάξεων Δημοτικών Σχολείων του Νομού Κορινθίας στα Δημοτικά σχολεία Βραχατίου και Καμαρίου.

  
 Κέντρο "Ψυχή & Λόγος" - Καλαμάτα (14/11/2015) 



Το θεατρικό παιχνίδι ομόρφυνε με τις δημιουργίες του ο καταξιωμένος σχεδιαστής Gusto Vassilis με την ευγενική χορηγία των θεατρικών κουστουμιών των ηρώων της Πυθωνίας.

Gusto Vassilis - Αριάδνη Δάντε 




 Δημοτικό Σχολείο Αυλώνα Αττικής (04/12/2015)



Μαριάνα Νάσιου - Λαμπρίνα Μπέλλου - Αριάδνη Δάντε - Ελένη Χριστούλα-Πατελοδήμου, Θέατρο ΟΥΗΛ - Λάρισα (12/12/2015) 


110 Πτέρυγα Μάχης - Λάρισα (13/12/2015) 


Πολιτιστικό Κέντρο "Βίλα Στέλλα" - Ηράκλειο Αττικής (23/12/2015)



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι.  Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία  Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά! Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή... Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αρ

1ο Εργαστήρι Σκέψης: Το σημείο

Στο πρώτο εργαστήρι τα παιδιά γνώρισαν τον Μαρσέλ, το προβατάκι μου, που είναι ντυμένο με μπόλικα ουράνια τόξα και πανέμορφα λουλούδια της Άνοιξης. Ο Μαρσέλ, το πρόβατο, αγαπά πολύ τη στιχουργική και το τραγούδι. Μάλιστα, έχει γράψει κι ένα τραγουδάκι για τα παιδιά, το οποίο φρόντισα να το εκτυπώσω σε μικρά χαρτάκια διπλής όψης για να το έχω μαζί μου στη συνάντησή μας. Αφού απήγγειλα κάποιους στίχους του τραγουδιού, μοίρασα στα παιδιά τα χαρτάκια και ξεκίνησα να τραγουδάω τον σκοπό του κάνοντας παντομίμα τις λέξεις "1, 1+1, 2, πηγαίνω" κτλ. Εκείνα άρχισαν να κουνιούνται στο ρυθμό και να προσπαθούν να μάθουν τις λέξεις. Το σημείο Ένα κι ένα κάνουν δύο το μαθαίνω στο σχολείο που πηγαίνω το πρωί σαν ξυπνήσει η Αυγή. Ένα κι ένα κάνουν δύο κι εγώ παίρνω ένα σημείο το αφήνω στο χαρτί μια τελίτσα να φανεί. Κι αφού βάλω το σημείο τον κανόνα για τα δύο φέρνω τώρα στο μυαλό κι άλλο ένα θέλω εδώ. Και μια δεύτερη τελεία ζωγραφίζω μ’ αγωνία και κοιτάζω στο χαρτί δύο σημεία είναι εκεί...