Κυριακή απόγευμα, λίγο μετά τις 6, επιστρέφει η ταξιδιώτισσα μάνα στο σπίτι μετά από τριήμερη
απουσία εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Ύστερα από λίγη συζήτηση, διαπιστώνω πως το
μικρό λουλούδι της οικογένειας έχει διδαχθεί τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, αλλά
δεν έχει όρεξη για επανάληψη.
Δεν επιμένω πολύ, για να πείσω τον θησαυρό μου. Τρώγομαι όμως για
να διαπιστώσω ότι είναι διαβασμένος. Ξαφνικά, μου 'ρχονται στο νου τα
πρωινά λόγια του καθηγητή μου στο μάθημα της Δημιουργικής Γραφής και οι
προτάσεις του για τη μεταγραφή των κειμένων.
«Αναστάση, θέλεις να παριστάνεις τον Θεμιστοκλή κι εγώ τον
Ευρυβιάδη και να αναπαραστήσουμε το διάλογο των αρχηγών πριν τη μάχη στη
Σαλαμίνα;».
Δεν βλέπω και ιδιαίτερο ζήλο, οπότε συνεχίζω.
«Αναστάση, είσαι να κάνουμε ένα τραγούδι χιπ χοπ κι άμα σας βάλει
τεστ η κυρία Κωνσταντίνα, εσύ να της απαντήσεις με ομοιοκαταληξία για να την
αιφνιδιάσεις;».
Αυτή η πρόταση είναι πιο κοντά στο μπουμπούκι μου κι έτσι αρπάζω γρήγορα μια λευκή κόλλα από το συρτάρι του εκτυπωτή κι αρχίζουμε το παιχνίδι της ρίμας...
Πηγή εικόνας: https://bit.ly/2HlHBwD
Γιο, γιο, παίρνω ένα στυλό
τώρα θα αρχίσω να τα ομολογώ:
Ο Ξέρξης ήρθε από μακριά
να μας καταλάβει,
να μας πάρει τα σκουφιά
μέσα σ’ ένα βράδυ.
Ήθελε περιουσίες κι όλο τον στρατό,
αλλά μεις τον διώξαμε «Όξω από δω!»
Ψάξαμε λοιπόν τον Θεμιστοκλή
από την Αθήνα, τ’ όμορφο παιδί
Φρόντισε να διώξει τα γυναικόπαιδά
κι όλα τα γερόντια στα διπλανά νησιά
Έπειτα έπεισε καλά τον Ευρυβιάδη
να μην πολεμήσουν στον Ισθμό, μην τους φάνε
λάδι.
Κι έδωσε τη μάχη έξω απ’ την Αθήνα
σε ναυμαχία ξακουστή, στη Σαλαμίνα.
Γύρω - γύρω κύκλωσαν τα περσικά κουπιά
κι οι τριήρεις κέρδισαν στα γνώριμα νερά.
Πολέμησαν γενναία, κυρίως ενωμένοι
για μια πατρίδα ελεύθερη γίναν αγαπημένοι.
Κι ο Ξέρξης άκουγε φωνές στο Αιγάλεώ
«Τους Πέρσες τους τσακίσαμε μέσα στο
στενό!»
Γιο, γιο, έγραψα ότι ξέρω κι αφήνω το
στυλό...
Από τη μάναtasking Αριάδνη Δάντε
Εξαιρετική εφαρμογή της Δημιουργικής γραφής στην Ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφή