Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η κυρία Άνοιξη και τα νηπιαγωγάκια της Αντωνίτσας

"Λοιπόν, παιδάκια ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας με το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης", είπε η κυρία Αντωνία Στελιανού του 23ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου την περασμένη Παρασκευή στους μαθητές της και πάτησε το play από το βιντεάκι. 

Ποιος να το περίμενε όμως ότι θα παγώσει η οθόνη και το σύστημα θα "πετάξει" την κυρία Αντωνία έξω από την τάξη! Η κυρία Αντωνία συνδέθηκε ξανά στην πλατφόρμα για να συνεχίσει το διαδικτυακό μάθημα με τα νηπιαγωγάκια της και προσπάθησε ξανά να βάλει το τραγουδάκι της κυρίας Άνοιξης. 26 Μάρτη βλέπετε! Μπήκε η Άνοιξη για τα καλά και πρέπει να την προϋπαντήσουμε και να της τραγούδησουμε με τα παιδιά!

Μάταια όμως. Η κυρία Αντωνία ήταν απογοητευμένη. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό της. Κι ενώ είχε μάθημα, το τηλέφωνό της επέμενε να χτυπά! Τότε, το σήκωσε και προσπάθησε να καταλάβει ποια είναι στην άλλη γραμμή...

Χωρίς να καταλαβαίνει πολλά, μια άγνωστη φωνή συνδέθηκε στη διαδικτυακή τάξη και εμφανίστηκε ένα άδειο παράθυρο με το όνομα "Αριάδνη Δάντε". Όλοι άκουσαν τη φωνή. Κι η φωνή είπε: "Κυρία Αντωνία, καλησπέρα! Τι κάνετε; Βλέπω ότι προσπαθείτε να βάλετε το τραγουδάκι μου στα παιδιά και υπάρχει πρόβλημα. Ξέρετε, αυτόν τον καιρό πολλοί νηπιαγωγοί βάζουν το τραγουδάκι μου στα παιδιά και όταν δεν μπορούν να το ακούσουν τα νηπιαγωγάκια, με ειδοποιεί ο βοηθός μου και τότε παρουσιάζομαι στις τάξεις και τους κάνω λίγη παρέα. Μήπως αντί για το τραγουδάκι μου θέλετε να σας πω ένα παραμύθι;"

Η κυρία Αντωνία πέταξε από τη χαρά της. Το ίδιο και τα παιδιά. Ξαφνικά, το παράθυρο της Άνοιξης γέμισε λουλούδια και εμφανίστηκε μπροστά τους η ίδια η Άνοιξη! Χαιρέτησε ένα ένα τα παιδάκια μαζί με τα ζωάκια της και στη συνέχεια τους αφηγήθηκε το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους.

Στο τέλος, τα παιδιά για να την ευχαριστήσουν ζωγράφισαν πανέμορφες ζωγραφιές και ηχογράφησαν υπέροχα μηνύματα για την κυρία Άνοιξη, τα έστειλαν στη νηπιαγωγό τους και η κυρία Αντωνία ετοίμασε ένα τέλειο ψηφιακό πακέτο και το δώρισε στην Άνοιξη για να θυμάται με πολλή πολλή αγάπη εκείνο το μεσημέρι της 26ης Μαρτίου στο 23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου.

Ευχαριστούμε πολύ την Αντωνία Στελιανού, τα παιδιά και τους γονείς τους για την υπέροχη έκπληξη στην Αριάδνη Δάντε και στον "Γίγαντα του Δάσους", που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Τσιπούπολη. 

























Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Ο γίγαντας του δάσους" της Αριάδνης Δάντε παρουσιάστηκε στη Λευκή Χώρα και ζήσαμε εκεί καλά και κάθε μέρα που σκεφτόμαστε το παραμύθι ακόμα καλύτερα!

Τι γύρευαν άραγε το απόγευμα του Σαββάτου 3 Οκτώβρη ένας νάνος-γίγαντας, ένας παπαγάλος, δυο ξυλοκόποι, πολλά παιδιά, πλήθος ζωάκια, 45 κάρτες αφήγησης, δεκάδες κάρτες δημιουργικής γραφής, μολύβια και αμέτρητα χαμόγελα στον Πολυχώρο του Emileon; Μα είχαν ραντεβού για να ζωντανέψουν το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους της Αριάδνης Δάντε που κυκλοφόρησε την περασμένη Δευτέρα από τις Εκδόσεις Τσιπούπολη και ήρθε να μοιράσει απλόχερα την αγάπη για το περιβάλλον και τα παιδιά σε όλους του τους αναγνώστες και να τους διδάξει με ευφάνταστο τρόπο μικρά μυστικά της αφηγηματολογίας. Το παραμυθένιο απόγευμα ξεκίνησε με την εμφάνιση της μικρής Ευαγγελίας Σούμπαση, μαθήτριας της Γ' Δημοτικού του 17ου Δημοτικού Σχολείου, η οποία είχε τον ρόλο της κεντρικής παρουσιάστριας της εκδήλωσης. Η μικρή Ευαγγελία, πέρα από το αφηγηματικό της ταλέντο ξεδίπλωσε και το θεατρικό της χάρισμα, μιας και χάρισε στο κοινό έναν απίστευτο μονόλογο-διάλογο με τον πρωταγωνιστή Σπύρο, τον φανταστικό παπαγάλο του παραμυθ

Η "μοντεσσοριανή μέθοδος" στη σύγχρονη ελληνική εποχή

  Η πρώτη αρχή της μοντεσσοριανής μεθόδου αφορά στον σεβασμό στην προσωπικότητα του παιδιού. Τι σημαίνει όμως σέβομαι την προσωπικότητα του παιδιού, και κατά πόσο τελικά αυτή η αρχή είναι εφικτή στην πράξη μέσα στην σύγχρονη κοινωνία; Με βάση την μοντεσσοριανή μέθοδο, όταν αναφερόμαστε στον σεβασμό της προσωπικότητας του παιδιού, αρχικά σημαίνει ότι οι γονείς και οι παιδαγωγοί οφείλουν να επικεντρώνονται στην ουσία της προσωπικότητάς του, δηλαδή, σε όλα εκείνα τα θετικά στοιχεία που την απαρτίζουν, έτσι ώστε να αποκλείουν την παρείσφρηση των αρνητικών. Προκειμένου να αποφευχθεί κάθε αρνητικό στοιχείο, πρέπει το περιβάλλον μέσα στο οποίο το παιδί μαθαίνει και αφουγκράζεται τα νέα δεδομένα – ερεθίσματα που του δίνονται, να είναι με τέτοιο τρόπο προετοιμασμένο ούτως ώστε να λειτουργεί βοηθητικά, ως προς την αναγνώριση και τη σύνδεση του παιδιού με κάθε νέο στοιχείο. Επί προσθέτως, βασική προϋπόθεση για την σωστή αναγνώριση κάθε νέου στοιχείου από το παιδί, είναι η έλλειψη οποιουδήπο