Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάνω-κάτω με τη Μάνια

Την Τρίτη 11 Ιανουαρίου επανήλθα στην αγαπημένη μου αίθουσα για να περάσουμε συντροφιά με τα αγαπημένα μου τρίχρονα δύο άκρως δημιουργικές ώρες.

Αφού λοιπόν πληροφορήθηκα για όλα τα ωραία δώρα που έφερε ο Άι Βασίλης στα παιδιά, θυμηθήκαμε ξανά όλους τους ήρωες της ζούγκλας της Πυθωνίας. Με τα παιδιά του Ν3 περιηγηθήκαμε για ώρα στη ζούγκλα και συμμαζέψαμε τους χαμένους θησαυρούς στα σωστά κουβαδάκια. Στο τέλος, μάθαμε και την πρώτη στροφή από το τραγούδι "Τα αντικείμενα κρατώ" και χορέψαμε γύρω από τον πρωταγωνιστή μας, τον Απόστολο.

Με τα παιδιά του Ν4 κάναμε κάτι εντελώς καινούριο, που τους άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Τα παιδιά είδαν πως μπορώ να φτιάξω παιχνίδια στην οθόνη του φίλου μου, του Άκη (του ηλεκτρονικού μου υπολογιστή). Έπειτα, έδειξα στα παιδιά το πρώτο μας ψηφιακό παιχνίδι. Σκοπός του ψηφιακού παιχνιδιού ήταν να επιλέξουν το σωστό βελάκι για να μαζέψει η Μάνια τους 5 αριθμούς που βρίσκονταν στα κλαδιά των δέντρων της ζούγκλας. Όμως, στο παιχνίδι υπήρχαν 4 παγίδες: τα γράμματα Α,Β,Γ,Δ. Εάν το μαϊμουδάκι ακουμπούσε κατά λάθος (με το κάτω βελάκι) ένα γράμμα, τότε η μαϊμού έχανε.

 

Ο σημερινός μου στόχος ήταν η γνωριμία με τη λειτουργία των πλήκτρων με τα βελάκια που δείχνουν "πάνω" και "κάτω" και επιτεύχθηκε και με τη βοήθεια του ψηφιακού παιχνιδιού, αλλά και ενός κινητικού παιχνιδιού.

Η πλειοψηφία των παιδιών κέρδισε αμέσως στο ψηφιακό παιχνίδι και είδε το μαϊμουδάκι να χοροπηδά χαρούμενο. Ωστόσο, δύο παιδάκια που δεν κέρδισαν το παιχνίδι με την πρώτη φορά, το κατάφεραν με τη δεύτερη. Τα παιδιά ήταν πάρα πολύ ενθουσιασμένα και ένα από αυτά πρόβλεψε και το επόμενο ψηφιακό μας παιχνίδι, που θα είναι οι κινήσεις του λιονταριού στο χορτάρι για τον εντοπισμό των γραμμάτων στον κόκκινο κουβά!

Κάθε νικητής κέρδισε από ένα αυτοκόλλητο κουκουβάγιας. Όταν τα παιδιά συμπληρώσουν πέντε αυτοκόλλητα κουκουβάγιας, θα ανακηρυχθούν σε εξερευνητές της ζούγκλας και τότε θα μπορούν να συμμετάσχουν σε ειδικές αποστολές.

Στο τέλος, σηκωθήκαμε όλοι από τις θέσεις και παίξαμε το παιχνίδι "Πάνω ή κάτω", όπου στο άκουσμα της λέξης "Πάνω" ή "Κάτω" έπρεπε να δείξουμε όλοι στο σωστό σημείο. 

  

Αριάδνη Δάντε






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγωνισμός Συγγραφής Παραμυθιού για Μαθητές Δημοτικού

Διαγωνισμός συγγραφής παραμυθιού με θέμα:  Μυθολογία και Μνημεία Αιτωλοακαρνανίας, Μάρτιος 2024 Το Εργαστήριο Καινοτομίας Δημιουργικότητας και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση (ΔΗΚΑΙΤΕ,  https://crinte.nured.uowm.gr/ ) του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ)  σε συνεργασία με το  Μουσείο Ιστορίας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας ( http://dipe.ait.sch.gr/educationmuseum/joomla/ )  προκηρύσσουν τον 1 ο Διαγωνισμό Παραμυθιού  για μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας  με θέμα:  « Μυθολογία και Μνημεία της Αιτωλοακαρνανίας »  (Αρ. Έγκρισης: Φ.23./12364/05-09-2023.ΔΝΣΗ ΠΕ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ/ΤΜΗΜΑ Ε’). Το παραμύθι μπορεί να διαδραματίζεται στη σύγχρονη εποχή, να υπάρχουν μαγικά/φανταστικά στοιχεία, που οι χαρακτήρες τα αντιλαμβάνονται ως μέρος της πραγματικότητας. Το έργο μπορεί να κατατεθεί με τη μορφή κειμένου ή ψηφιακής αφήγησης . Στον διαγωνισμό δύναται να διακριθούν τρία έργα ανάλογα με τη μορφή. Ως διάκριση ορίζεται το βραβείο, ο έπαινος και η

1η Γιορτή Παραμυθιού στο Μουσείο Ιστορίας Εκπαίδευσης Ιστορίας με την Ελένη Πριοβόλου

1η Γιορτή Παραμυθιού στο Μουσείο Ιστορίας Εκπαίδευσης Ιστορίας με την Ελένη Πριοβόλου «Ό τ ι κ ι α ν σ υ μβ αί νε ι στη ζω ή σο υ, εσ ύ ν α μ έ νε ι ς μ ό νο στη χ α ρ ά σο υ. Ν α χ α μογελ ά ς , ν α τολμ ά ς , ν α δ ί νε ι ς χ ώ ρο στο λε υ κ ό φως κ αι στη δημ ι ο υ ργ ία. Ν α γελ ά ς , ν α ζε ι ς , ν α ονε ι ρε ύ εσ αι. Ν α ζωγρ α φ ί ζε ι ς τον κ ό σμο με το δ ι κ ό σο υ π α ρ α μ ύ θ ι. ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ.  Κ ι έ πε ι τ α, ν α σμ ι γε ί ς με τ α π α ρ α μ ύ θ ια των ά λλων κ αι ν α α ντ α μ ώ νετε σε μ ια Γ ι ορτ ή, μ ια Γ ι ορτ ή Π α ρ α μ υ θ ι ο ύ...» Την Κυριακή 2 Ιουνίου το Μουσείο Ιστορίας Εκπαίδευσης Ιστορίας στολίστηκε με τις αφίσες ζωγραφιές των παιδιών του Δημοτικού Σχολείου Αγγελοκάστρου και υποδέχθηκε τους καλεσμένους του, για να τιμήσουν το έργο και την σαραντάχρονη πορεία της συγγραφέως Ελένης Πριοβόλου .        Η κινητικότητα στον αύλειο χώρο του Μουσείου ξεκίνησε από νωρίς. Παρά την έντονη ζέστη, το βιβλι

Το summer Camp της ΓΕΑ Αγρινίου μέσα από τη γραφή της μαμάς Αριάδνης Δάντε

Πρωινό Τετάρτης, 3 Ιουλίου 2024. Ο δευτερότοκος κατεβαίνει από το αυτοκίνητο της περήφανης Αγρινιώτισσας μάνας, που έχει παρκάρει στο Δημοτικό Στάδιο Αγρινίου "Μιχάλης Κιούσης" και συντροφιά με τη μάνα οδεύουν στο κλειστό γυμναστήριο. Ο νεαρός επίδοξος μπασκετμπολίστας είναι έτοιμος να παρακολουθήσει το 4ημερο Basketball Camp της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου, για το οποίο έκανε 300 χιλιόμετρα. Άλλωστε, τον σωστό δάσκαλο τον ακολουθούμε παντού. Κι αυτό το καλοκαιράκι από το να κάθεται ένας έφηβος στο σπίτι, είναι προτιμότερο να βρίσκεται στο γήπεδο και να μαθητεύει πλάι σε ξεχωριστούς προπονητές, για να κερδίζει γνώσεις και εμπειρίες στο αγαπημένο του άθλημα.  Αυτό το τετραήμερο οι προπονητές των αναπτυξιακών τμημάτων της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, Ελένη Καλαϊτζάκη (εμπνεύστρια και ιδρύτρια του Γ.Σ. ΑΡΤΕΜΙΣ ΑΧΑΡΝΩΝ) και Γιάννης Ελευθεριάδης μαζί με τον κορυφαίο Skill Development Basketball Coach, Ganon Baker και τον Διδάκτορα Προπονητή Δημήτρη Γαλάνη ήταν έτοιμοι