Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια υποψηφιότητα και από μένα!

   

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αγρίνιο. Είμαι το τρίτο παιδί μιας πολύτεκνης οικογένειας, έγγαμη και μητέρα δύο εφήβων. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, δουλεύω. Δουλεύω σκληρά. Ξεκίνησα από τα καπνοχώραφα και πλέον, απασχολούμαι ως Μηχανικός Πληροφορικής στις Ένοπλες Δυνάμεις. Παράλληλα, γράφω εκπαιδευτικά βιβλία και παραμύθια και παλεύω να διδάξω την Επιστήμη της Πληροφορικής με όπλα την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση.

Ο βασικός τίτλος σπουδών μου προέρχεται από το Τμήμα Πληροφορικής του Τεχνολογικού Ιδρύματος Αθήνας (2003). Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με διάκριση στην Ασφάλεια Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων (2014), μεταπτυχιακού διπλώματος με χαρακτηρισμό «Άριστα» στις Επιστήμες της Αγωγής (Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση, 2022), υποψήφια διδάκτωρ στη «Διδακτική της Πληροφορικής» στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (2020-σήμερα) και μέλος του Εργαστηρίου Δημιουργικότητας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Έχω συμμετάσχει σε εθνικές ασκήσεις και ευρωπαϊκά έργα που αφορούν στην ασφάλεια συστημάτων και διαθέτω ένα σεντούκι γεμάτο θησαυρούς από επαίνους στην Πληροφορική, στην Ποίηση, στη Λογοτεχνία, τη Συνεργατική Μάθηση και τη δημιουργική μάθηση της Πληροφορικής. Η εύφημος μνεία για το διήγημα εφήβων «Ο παππούς Χρήστος» με το ψευδώνυμο «Αριάδνη Δάντε» στάθηκε σταθμός στη ζωή μου (2013). Από τότε χρησιμοποιώ το τυχερό μου ψευδώνυμο σε όλα μου τα συγγραφικά έργα. Σημαντικό στολίδι μου αποτελεί το βραβείο Bronze στα βραβεία Education Leaders Awards 2023 για την Καινοτομία στη Διδασκαλία στους Παιδικούς Σταθμούς και τα Νηπιαγωγεία. Αγαπώ την έρευνα, έχω εκπαιδεύσει εθελοντικά περισσότερα από 9.000 άτομα στις βασικές έννοιες προγραμματισμού μέσα από τα παραμύθια και τα παιχνίδια και έχω διοργανώσει δεκάδες δράσεις που προάγουν τον πολιτισμό και την παιδεία.
Πιστεύω πως ανήκω στα παιδιά. Θα προσπαθήσω να κάνω μόδα τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και τη χαρά στην εκπαίδευση. ΜΠΡΟΣΤΑ, δυναμικά και με αγάπη ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Nektarios Farmakis, καλή μας επιτυχία!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Μια χρονιά γεμάτη δημιουργικές στιγμές (απολογισμός 2019)

Πάει και το 2019. Πάει και αυτή η χρονιά. Και τώρα, αρχές του 2020, ήρθε η στιγμή να συναντήσω τον μεσήλικα, πλέον, Χρόνο μου και να του δώσω να κρατήσει ένα ακόμη μπαλόνι, το μπαλόνι του '19. Ευτυχώς, το φετεινό μπαλόνι είναι παραγ εμισμένο με  πλούσιες δημιουργικές στιγμές. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί τι κρύβει το χρονομπαλόνι  της "Αριάδνης Δάντε" για  το 2019 . Το κορίτσι με τους καρυοθραύστες στην αψίδα με τα μπαλόνια Η περσινή χρονιά ξεκίνησε με μια  παραμυθένια   εκδ ρομή στο χωριό του  William Shakespeare και τελείωσε με μια πλούσια σε εικόνες περιήγηση στο παλάτι του Φρειδερίκου στο Σαν Σουσί του Πότσδαμ. Α νάμεσα στην έναρξη και στη λήξη της χρονιάς,  ήρθαν και τρύπωσαν κι άλλα πολλά δημιουργικά ταξίδια,  ευλογημένες στιγμές, άφθονη μελέτη και δημιουργική μάθηση, αλλά και στιγμές εσωτερικής αναζήτησης.  To be or not to be? Μέσα στο μπαλόνι μου κρύβονται μοναδικά  στιγμιότυπα, πλαισιωμένα από γλυκές μελωδίες και δημιουργικές σχέσεις. Όλα αυτά γεννήθη

Από το Δημοτικό Σχολείου Δοκιμίου Αιτωλοακαρνανίας στη Φλόγα με αγάπη δίχως όρους!

Όταν η ζέστη ΦΛΟΓΑ της Ανάσσας του Πάγου άγγιξε τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δοκιμίου Αιτωλοακαρνανίας... Το πρωινό της Πέμπτης 15 Δεκεμβρίου ξεκίνησα τις επισκέψεις μου σε σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας από το Δημοτικό Σχολείο Δοκιμίου. Το Δοκίμι είναι ένα χωριό σε μικρή απόσταση από την πόλη του Αγρινίου κι εκεί η φίλη εκπαιδευτικός Χαρά Μπεκιάρη παρέα με τον εκπαιδευτικό Στάθη Τσέλιο και την εκπαιδευτικό Ασημίνα Σουφρα με υποδέχτηκαν με τους μαθητές της Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου τους. Δεν άργησα να ανοίξω τη βαλίτσα που μου έστειλε ο Αι Βασίλης από το χωριό του, το Ροβανιέμι, και να παρουσιάσω στα παιδιά έναν έναν τους ήρωες του παραμυθιού. Κάθε φορά που επισκέπτομαι ένα Δημοτικό Σχολείο προσπαθώ με όλη μου την ψυχή να μεταδώσω στα παιδιά όσο πιο δημιουργικά μπορώ τις γνώσεις που απέκτησα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα  #StoryLogicNet   Story Logic Net , αλλά και από τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Δημιουργική Γραφή. Επιπλέον, όντας