Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα καβούκι με αισιοδοξία



Δεν είναι λίγες οι φορές που βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα δύσκολο στόχο και όλα τριγύρω μας μοιάζουν με ένα βουνό αδιάβατο. Είτε μικροί, είτε μεγάλοι, στην προσπάθεια για την επίτευξη ενός στόχου δρούμε με διάφορους τρόπους. Όμως αυτό που μετράει είναι η επιμονή στο στόχο, η σκληρή προσπάθεια και η πίστη στον εαυτό μας.


Καβούκι
Νύσταξα και αποκοιμήθηκα και είδα δυο χελώνες
να τρέχουν με ποδήλατα σε αλάνες με βελόνες.
Ξέγνοιαστες και απίθανες χαζεύουν τα δεντράκια,
τις πεταλούδες χαιρετούν, πηδούν τα μυρμηγκάκια.

Ελευθερία κίνησης, πετάλι το καβούκι
και με την τρέλα στο μυαλό σκοντάφτουν σ΄ένα λούκι.
Και εκεί που σκέφτομαι αφελώς πως θα συμμαζευτούνε,
τσουγκρίζουν τα κεφάλια τους κι αρχίζουν να τραγουδούνε :

«Πως θέλει τρέλα η ζωή! Αδύνατα ΔΕΝ υπάρχουν!
Μπολιάζω πείσμα σε κλαδί και οι καρποί θε να’ρθουν!»

 Και εσείς που με διαβάζετε, ξέρω, νιώθετε τις λέξεις.
Καβούκι έχουμε όλοι μας, βαρύ όσο οι σκέψεις…
Μα αν δούμε τη ζωή αλλιώς, με α ι σ ι ο δ ο ξ ί α
το ίδιο το καβούκι μας αλλάζει σε αξία…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η πρώτη μου επίσκεψη στον Παράδεισο!

Το Εργαστήρι Σκέψης αποτελεί μια σειρά εργαστηρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο τη δημιουργική μάθηση γεωμετρικών εννοιών, την εξοικείωση με την αλγοριθμική, την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργική γραφή έχοντας ως βασικά εργαλεία την ψηφιακή αφήγηση και την παιχνιδοποίηση. Το Εργαστήρι δημιουργήθηκε με αφορμή την έρευνά μου στη Διδακτική της Πληροφορικής, στα πλαίσια των διδακτορικών μου σπουδών και την έμπνευση που μου δόθηκε από τα "μεγάλα μωρά" του Γ Βρεφονηπιακού Σταθμού Αθηνών και πραγματοποιείται σε τρία τμήματα του σταθμού. Στο εγχείρημα αυτό δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην πολύτιμη υποστήριξη του προσωπικού και της διευθύντριας του Γ ΒΝΣΑ, αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το Εργαστήρι Σκέψης και η γνωριμία μου με τα παιδιά ξεκίνησε με το παραμύθι του Γίγαντα του Δάσους. Στην πρώτη μου επίσκεψή στο σταθμό είχαν έρθει μαζί μου οι πέντε κούκλες του παραμυθιού, που κυριολεκτικά μπήκαν στις καρδιές των παιδιών. Τα παιδιά γνώρισαν

Μια χρονιά γεμάτη δημιουργικές στιγμές (απολογισμός 2019)

Πάει και το 2019. Πάει και αυτή η χρονιά. Και τώρα, αρχές του 2020, ήρθε η στιγμή να συναντήσω τον μεσήλικα, πλέον, Χρόνο μου και να του δώσω να κρατήσει ένα ακόμη μπαλόνι, το μπαλόνι του '19. Ευτυχώς, το φετεινό μπαλόνι είναι παραγ εμισμένο με  πλούσιες δημιουργικές στιγμές. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί τι κρύβει το χρονομπαλόνι  της "Αριάδνης Δάντε" για  το 2019 . Το κορίτσι με τους καρυοθραύστες στην αψίδα με τα μπαλόνια Η περσινή χρονιά ξεκίνησε με μια  παραμυθένια   εκδ ρομή στο χωριό του  William Shakespeare και τελείωσε με μια πλούσια σε εικόνες περιήγηση στο παλάτι του Φρειδερίκου στο Σαν Σουσί του Πότσδαμ. Α νάμεσα στην έναρξη και στη λήξη της χρονιάς,  ήρθαν και τρύπωσαν κι άλλα πολλά δημιουργικά ταξίδια,  ευλογημένες στιγμές, άφθονη μελέτη και δημιουργική μάθηση, αλλά και στιγμές εσωτερικής αναζήτησης.  To be or not to be? Μέσα στο μπαλόνι μου κρύβονται μοναδικά  στιγμιότυπα, πλαισιωμένα από γλυκές μελωδίες και δημιουργικές σχέσεις. Όλα αυτά γεννήθη

Από το Δημοτικό Σχολείου Δοκιμίου Αιτωλοακαρνανίας στη Φλόγα με αγάπη δίχως όρους!

Όταν η ζέστη ΦΛΟΓΑ της Ανάσσας του Πάγου άγγιξε τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δοκιμίου Αιτωλοακαρνανίας... Το πρωινό της Πέμπτης 15 Δεκεμβρίου ξεκίνησα τις επισκέψεις μου σε σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας από το Δημοτικό Σχολείο Δοκιμίου. Το Δοκίμι είναι ένα χωριό σε μικρή απόσταση από την πόλη του Αγρινίου κι εκεί η φίλη εκπαιδευτικός Χαρά Μπεκιάρη παρέα με τον εκπαιδευτικό Στάθη Τσέλιο και την εκπαιδευτικό Ασημίνα Σουφρα με υποδέχτηκαν με τους μαθητές της Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου τους. Δεν άργησα να ανοίξω τη βαλίτσα που μου έστειλε ο Αι Βασίλης από το χωριό του, το Ροβανιέμι, και να παρουσιάσω στα παιδιά έναν έναν τους ήρωες του παραμυθιού. Κάθε φορά που επισκέπτομαι ένα Δημοτικό Σχολείο προσπαθώ με όλη μου την ψυχή να μεταδώσω στα παιδιά όσο πιο δημιουργικά μπορώ τις γνώσεις που απέκτησα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα  #StoryLogicNet   Story Logic Net , αλλά και από τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Δημιουργική Γραφή. Επιπλέον, όντας